Potrzebowaliście kiedyś szybko stworzyć mapę wypukłości?


Są różne sposoby na stworzenie Mapy Normalnych, np. można ją wypalić w 3DsMaxie albo użyć w Photoshopie filtra 3D – Generate Normal Map. Ale co, jeśli nie mamy Maxa albo nie wiemy jak to zrobić? nie mamy Photoshopa albo mamy wersję starszą od CreativeClouds?

W takiej sytuacji mogą przydać się linki do wtyczek, programów oraz usług online, które pomogą szybko stworzyć mapę wypukłości:

http://www.crazybump.com/
https://www.knaldtech.com/
https://code.google.com/archive/p/gimp-normalmap/
https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshop
http://shadermap.com/home/
https://www.pixplant.com/index.php
https://www.allegorithmic.com/products/bitmap2material
http://quixel.se/tutorial/ndo-painter-advanced-detailing/
https://www.pixplant.com/
http://frozenflamecorp.com/site/pages.php?page=entryview&category=products&entryid=2
http://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
http://www.smart-page.net/smartnormal/
http://www.nmaker.com.br/tools.html